Sunday, December 13, 2009

a l r e a d y d e c e m b e r

Goshh!! its already december.time is running so fast.cm x caye.pejam celik pejam celik sumenye da setahun.december ujung tahun byk wedding,byk cuti,holiday + my besday.hehe.let me story 1 by 1 ape yg ade ntok aku sepjg december yg indah ini kn.hehe.early december aritu.uchu a.k.a mia dtg uma aku.die tdo uma aku sbb nk attend jajat punye wedding n smbil2 melepak la kn.mlm uchu smpai dr jb tu,lyna n aidil pun ade.dorg pun tdo uma aku gak.so kiteorg g la pick-up mia kt semban then trus shoot g hartamas lpk2 ngn belle,lily n kikin sume.lame gle x jmp dorg.rnduuuu.tp ara xde.xpe next time lpk bole jmp kn ara kn.heheh.kiteorg blk uma dlm kul 4 pg lmbt gle dan sgt la mengantuk.esk nye aku bgn awal trus g klng uma kazen aku tunang,then anta ibu g sg buloh then aku n mia pegy puchong wedding jajat.huishhh pnat.esk nye lagy kiteorg g pyramid lpk2 ngn adnan then mlm nye g bkt jalil lpk2 ngn tonjang plak.asek la melepak je keje.
sooo ........
17/12 - aku akan ke jb wif tonjang n layla.mau jmp rakan2 disane.oh rindu!!
19/12 - otw blk dr jb singgah rembau pegy uma fahrul.wedding adik die.
20/12 - pegy ipoh plak,wedding kak aini.
21/12 - jengjengjeng!!ahaaaa~
25/12 - pegy penang plak,along wedding.
30/12 - pegy kuantan,anta ita blk kolej
mcm tuh la planning ntok december.tgk la berjaye ke x ape yg dirancang kn.heheh.will update more soon yaa~~
pyramid wif mia n adnan.
my dear frens mia wif tonjang in bkt jalil.lepaking~

enterprem jap.say hi to syasya batrisya.ehee~

No comments:

Post a Comment