Sunday, March 21, 2010

P a n t a s

Tick tick tick!! Haishh cptnye mase berlalu.Its already march and another 1 n half weeks nk masuk april da.aiyooo.suda agak lame x mengupdate blog.a bit bz lately + xde ilham la geng.so arineh xde kemane2 dok uma diam2 sajo.lame x dpt nikmat cmneh.slalu hari2 mesti ade je aktivity nye ye ayu.haha.

Perihal ofis aku skng alhamdullilah sume baek2 belaka.teman2 pejabat sume masuk2 air x ingat.keje mcm bese.biarpun xberapa nk chantek ntok bln 2 n bln 3 neh xpe la.anggap je xde rezeki kt situ.ujung minggu neh mungkin akan ke ulu yam n next week we are planning for melaka trip actually nk pegy wan nye wedding.so smbil2 la.cant wait.sumpah kecoh x ingat.haha.sdey sket biarpun betterhalf x same ofis ngn aku da tp die still akan join.yeehaa.my friends love him too la.aiyooo.ayu ckp "em kalo aziz xnk ikot xpyh la bwk die.biar je la die".ayu friends said "gile ko.xde ko kne bwk aziz jugak.die kwn aku jugak kot".aiyooo.mcm neh la skng.haha.

Perihal diri sendri aku idup aku skng yee.bersyukur je dgn ape yg ade.biar byk mane masalah dtg hadapi dgn senyuman.mujur ade rakan2 yg sgt memahami.bkn sahaja rakan2 bah kan beloved ones of course my family n betterhalf.biarpun x suke bercerita tp kadang2 bile da berat sgt terpkse juge pecah lubang.haha.alhamdullilah~

No comments:

Post a Comment