Friday, April 16, 2010

s t r e s s f u l l

And the list are:

  • LHDN claim - neh bangang silap bwat sbb xphm(1st time kate).da tu cal berjuta kali LHDN pun xphm2 serta melecehkn.naseb bek ade geng.kak hasrina pun same cm aku.xde la aku sengal sorg2.haha.
  • Maybank Bank Statment -ape ke bodonye la,tu la moden sgt skng neh sume nk kne gune on9.aku mane la reti.tradisional kate.haaaa leceh la.da la nk gune urgent.adoiii.pegy maybank ampang park,klcc sume lembap.porfavor!
  • bil maxis -x abes2 suh byr.org tau la.sebok!
  • braces -ulser melampau neh skt amat sgt.adoiii.beauty is pain kn.have too!!
  • medan -nk kne simpan duet ntok ini plak.kalo x mmg mendapat la nnt.
  • gaji - da la makin sket.org makin byk aku makin sket.cane neh.
  • rambut - neh agy 1 makin pjg makin huru hara da mcm betine gile pun ade.tah abad ke berapa dpt g potong pun xtau la.emmm~
  • jojo - jojo need to go to da clinic.da cukup haul da die tu.ade yg meragam tgh jln mmg pdn dgn muke aku la kn.saba ye jojo.nnt yee!
  • betterhalf - haisshh neh agy sorg anak org neh.mcm2 hal.pening.besday die neh agy ujung bln.ape ptt bwat neh.
STRESS!!!

No comments:

Post a Comment