Friday, May 29, 2009

BWAT PERANGAI TIME KEJE

Hari ni hari jemahat a.k.a hari jumaat la kwn2.xkn itu pun xtau kot.bahase omputihnye its friday la.haha.ok2 arineh aku keje la kn cm bese n blk kul 8 mlm td.aku skng semakin rajin bekerja.workaholic abes la kire neh.haha.dlu time keje kt legenda bpk x workaholic nye.dlu dtg keje bkn bwat keje tp bwat perangai.dr masuk keje smpai blk keje aku ym je.siap conference beramai2 plak tuh.antara rakan2 atau keras sket bahase nye iaitu syaitan2 yg terjebak berym serta conference time keje ialah adnan a.k.a king of brk a.k.a si kacak,adek marzuki a.k.a king of brb,wanyoi skuter freak,shasha si usap2,botak weng,syery ngeng,kak zaty pun dh semakin sewel dan dan dan dan sape agy weh haaa azri jintat agy jap sape haaa pnt la pk.sape xde name sndri mau ingat la tlg btau aku keyh!!!ini amaran.sile beritahu aku ok!!.antara topik2 yg slalu dibualkn semasa ym atau conference ialah "b***",ONG,BFL dan sebagainya.hanya sesiapa yg terlibat jek la ngerti ye dak.rndula nk conference cm dlu.haaaaaaa.dlu keje aku slalu ponteng.hobi tuh.mls la nk keje.tp skng tidak la.xpnah ponteng tuuu.dtg keje kul 9 trus bwat keje smpai blk.pehhh hebat ko ayu.tepuk tgn rmai2 la cmneh.break pun hanye ntok lunch dan ke toilet dan ke tttuuuttt.sile teka apekah ttuuutt itu??wakakaaka.kwn aku time kt tmpt keje name nye laila.die pun same x btol cm aku.naseb bek ade geng.xde ah aku pegun sorg2 nnt.hehe.environment di tmpt keje skng ok la.supervisor sgt2 la baeknye.sume pun ok la.arineh td ade majlis smbutan hari jadi ade mkn2 la kn.emm best2.sonok2.akak2 sume pun best.environment keje dlu pun ok la.cume x best nye bos cine yg cm sial.gle kuat dorg punye diskriminasi.bole pegy mmpus.kolej pun nk bankrup lagy mau kecoh.bole jln daaa.hahaha.ok2 dats all for now.esk mau pegy jln2 cr mangsa kerna siDIA xde g desaru.ampun!!!

1 comment:

  1. weyh im in! im in!
    hahahha aku pon ada jugak!
    terima kasih kepada adnan sebab membocorkan rahsia aku randomly rabak mulut kutuk kau!
    hahahhah
    *dush*malu-malu!!

    tapi tetap glad of getting to know you!

    emmmwahhhhh.

    ayang tetap cyg b cgt2!!

    hahhahhhah

    ReplyDelete